Ti írtátok - Ali sztorija

2013.11.15. 17:44 :: Kultstáb

Sziasztok.

Felhívásunkra, melyben megkértünk Titeket, ugyan írnátok nekünk pár sort, érkezett néhány iromány. Ezeket folyamatosan közzétesszük az oldalon, hogy lássátok, nem vagyunk hernyók.

Alant következik Ali írása:

Eljött az ideje, hogy a fiatalabbik generáció is szót kapjon. (Vagy ahogy Rocker Miki emlegette:az ovis csoport-de javítsatok ki,ha tévedek.)
Szóval bele is csapnék a lecsóba: pár éve a rádiót tekergettem, főként abban a reményben, hogy valami hallgatható zenéhez jutnak válogatós hallószerveim. Ezt meg is találtam, bár, hogy őszinte legyek, nem tudnám megmondani, mi is szólt a 88.1-es megahertzen; csak arra emlékszem, hogy utána valami pihent agyú fickók kezdtek beszélni, és ez annyira idegesített, hogy már majdnem elszántam magam egy sms megírására (akkoriban volt rá pénzem...), hogy mi lenne, ha tolnának valami jó kis zenét, mert úgy tudom,ez egy RÁDIÓ. De lusta voltam, és akarva-akaratlan belehallgattam az eszmecserébe, aztán...már a múlt homályába vész, hogy min, de elkezdtem nevetni. És együtt röhögött velem a három csóka is. (Gondolom,mondanom sem kell, hogy azóta csak azért várom a zenét, hogy gyorsan kirohanjak fogat mosni...)
Ahogy telt-múlt az idő, cseperedtem (-ünk), és a suliban már mindenki hülyének nézett, ugyanis jómagam és Patkány barátom egy alkalmat sem hagytunk ki arra, hogy elénekeljük az "Ott hagytuk abba,ott hagytuk abba..." dalocskát, ha az igen tisztelt tanárnő nem tudta,hogy épp hol is tartunk...
...És közben a műsor élete is folytatódott. Nem szívesen mesélem el (asszem ki is leszek nyírva) de még Patkány szemébe is könnyeket csalt egy-egy esemény. Én meg mindenen bőgök...szóval éltünk a történésekben.
Úgyhogy teljes erőbedobással partizánkodtunk, én meg szorgosan gyűjtöttem a híveket... már csak azzal a szóhasználattal felhívtam Rátok a figyelmet,amit eltanultam, és amik egy kultusz részét képezik. Ilyen pl.:"Teleszart zokni"; "duhaj koromban"; "olyan kockás a hasa,hogy almát lehet reszelni rajta"; "vonatszex"; "Mikineménekkel!(majd jövőre...)" valamint a "Miért ne?!(Neked vettem a szörpit vagy nem?!)", ésatöbbi. Ja és reggelente boldog "Kis Kálmánt" rikkantok a vonatállomáson is. És bár tudom, hogy már HV-t kéne emlegetni, mégis, a hét majdnem minden napján elemlegetjük Vodival (csak a biztonság kedvéért...hogy el ne felejtsük), hogy "Kedden PB!"
Hát csak ezt akartam megosztani Véletek. Ma pont kedd van,ahogy ezt pötyögöm, és már alig várom az estét.:)
És annak ellenére, hogy még nem voltam találkozón, és engem is kevesen ismernek, ízig-vérig partizán(palántá)nak érzem magam.


Szépestét!:)
Albert Anna-Ali

Szólj hozzá!

Címkék: ti írtátok

A bejegyzés trackback címe:

https://hotelvegtelen.blog.hu/api/trackback/id/tr915454097

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása